Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Τελευταία του Αργοναυτικού κύκλου ανάρτηση


Αγαπητοί φίλοι
Ζητώ συγνώμη που σταματώ να γράφω γύρω από την Αργοναυτική εκστρατεία και όλα όσα η έρευνα αυτή απέφερε αλλά οφείλω να πω ότι κάποιοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τον κόπο μου προς ίδιων όφελος.Επειδή λοιπόν δεν έχω άλλο τρόπο να προστατεύσω την πνευματική μου ιδιοκτησία προς στιγμή σταματώ αυτό το θέμα και συνεχίζοντας με παρόμοια θέματα που έχουν σχέση με την ιστορία της Αρχαίας Ελλάδος.Ελπίζω σύντομα να το λύσω το πρόβλημα αυτό και να μπορέσω να συνεχίσω τις αποκαλύψεις.Άλλωστε το σημαντικό δεν είναι το που ακριβώς βρίσκεται η κάθε πόλη ή τόπος αλλά ότι η ΕΛΛΗΝΙΚΗ Ιστορία ξεκινά τουλάχιστον 10- 12000 χρόνια πριν ίσως και πολύ περισσότερα και θα πρέπει όλόκληρη η ιστορία του κόσμου να γραφτεί από την αρχή με βάση την ελληνική ιστορία.Άλλωστε αυτό που φάνηκε από το μικρό αυτό ταξίδι είναι ότι πολλοί από τους κατά καιρούς διώκτες μας ήταν και είναι ΕΛΛΗΝΕΣ και αυτό δεν αλλάζει όσο και αν προσπαθήσουν κάποιοι.Θέλω να επισημάνω ότι δεν υποτιμώ κανέναν όποια και αν είναι τα πολιτιστικά επιτεύγματά του άλλωστε,ακόμη και αν θεωρήσουμε ότι υπολοίπονται, όπως θα διαπιστώσετε και πιο κάτω δεν ξεκινήσαμε από το ίδιο σημείο,αλλά η αλήθεια είναι ένα αδιαπραγμάτευτο εργαλείο που μόνο καλο μπορεί να προσφέρει πέρα από το πρόσκαιρο ψυχολογικό κυρίως κόστος.
Κλείνοντας να σας πω ότι η εικόνα είναι από την σημερινή Τροία,για να είμαι ακριβής την γύρω περιοχή, που όχι μόνο δεν βρίσκεται εκεί που όλοι νομίζουν αλλά σε πολύ μακρινούς τόπους.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

φιλε παυσανια ο βαγγελης ειμαι.διαβαζα την αργοναυτικη εκστρατεια και προσπαθουσα να βγαλω το ταξιδι.θελω να σε ρωτησω που ηταν η δηλος και αν το νησι που ηταν το μεγαλο ιερο της δημητρας ηταν η σημερινη τασμανια.επισης δεν εχει γινει καμια αναστροφη πολων οπως συζηταγαμε.δεν προκυπτει απτο ταξιδι κατι τετοιο και αν το συμπεραινεις απο καπου θα ηθελα να μου επισημανεις απο που.ευχαριστω