Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Τρωικά ερωτήματα 2

Πριν ξεκινήσω το αρθράκι αυτό θα ήθελα να αναφερθώ στην "ria" μια διαδικτυακή "φίλη" που δεν ξέρω πως τα καταφέρνει και πάντα όταν είμαι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας κάνει ένα σχόλιο και μου δίνει κουράγιο για να συνεχίσω.
Έθεσε η φίλη "ria" ερωτήματα όπως θα δείτε και στο σχόλιό της στην προηγούμενη ανάρτηση για το τι είναι η "Τροία" του Σλήμαν μια και συμπίπτουν τα γνωστά περί Τρωικού πολέμου με την χρονολόγηση και βέβαια μου είπε ότι σας μπερδεύω κάποιες φορές και έχει δίκιο. Θα προσπαθήσω όμως να κάνω πιο ευκρινή τα πράγματα. Όσο μπορώ τουλάχιστον.
Θέλω να ξέρετε ότι τα μισόλογα που χρησιμοποιώ δεν αφορούν εσάς τους φίλους αναγνώστες αλλά αυτούς όλους που θα θελήσουν να επωφεληθούν από τον δικό μου κόπο. Σας δηλώνω απερίφραστα ότι έχω βρει την θέση της Τροίας που δεν είναι βέβαια αυτή η οποία όλοι γνωρίζουμε αλλά δεν μπορώ να την υποδείξω ακόμη γιατί η πνευματική αυτή εργασία δεν υπάρχει τρόπος να προστατευθεί παρά μόνο με την έκδοση κάποιου βιβλίου που αν δεν ευοδωθούν οι συνεννοήσεις μου με εκδότες θα το εκδόσω μόνος μου ελπίζω ως την άνοιξη. Μέχρι τότε όμως θα είμαστε εδώ και θα σας δίνω μικρά κομμάτια πραγματικής ιστορίας και όχι φανταστικής όπως αυτή που τώρα διδάσκεται.
Όπως έχω πει κατά καιρούς οι σημερινές θέσεις των πόλεων είναι αντανάκλαση και μόνο των πρότερων σημείων.Όπως για παράδειγμα η Ν. Σμύρνη της Σμύρνης. Ίδιο όνομα άλλη θέση. Έτσι και η Τροία του Σλήμαν είναι η αντανάκλαση της πραγματικής Τροίας και όχι αυτή του Τρωικού πολέμου. Αυτό το λέω με σιγουριά γιατί όπως είπα βρήκα την πραγματική ή τέλος πάντων την θέση της μια και ανασκαφές δεν έχουν γίνει ακόμη.Είναι σημαντικό να το κατανοήσετε για να μπορέσετε να ξεμπερδέψετε τα ήδη μπερδεμένα στοιχεία.
Η πόλη αυτή βρίσκεται σε άλλη περιοχή του κόσμου και όχι της Ελλάδος μια και οι "Έλληνες" του τότε κυριαρχούσαν σε ολόκληρο τον κόσμο γι' αυτό και τα άφθονα στοιχεία παγκοσμίως που όμως παραγνωρίζονται από άγνοια πείσμα και συμφέροντα.
Την εποχή λοιπόν αυτή στην ίδια περιοχή υπήρχε η Τροία, η Θήβα, αν δεν είναι η ίδια πόλη όπως έγραψα στο προηγούμενο σημείωμα, η Αίγυπτος, η Λιβύη, η Φοινίκη και η Αιθιοπία χαμηλότερα.Την περιοχή αυτή την ονόμαζαν Ασία όπως μας λέει ο Όμηρος και γι' αυτό όταν αναγκάστηκαν να μετακομίσουν λόγω του πολέμου ονόμασαν την νέα περιοχή Μικρά Ασία και εξ αυτού του λόγου ολόκληρη η πίσω ήπειρος ονομάστηκε Ασία μια και νόμιζαν , όπως και σήμερα ότι αφού το μπροστά μικρό κομματάκι είναι η Μ.Ασία άρα το πίσω λέγεται Ασία, ενώ δεν ήταν έτσι.
Αυτές τις μνήμες μεταφέρει ο Ηρόδοτος και οι "Αιγύπτιοι" ιερείς όταν μιλούν ο μεν ένας για τον Κάδμο και τα γράμματα οι δε άλλοι για την πατρότητα των θεών και του Ηρακλή κλπ. Όμως επειδή όλος ο κόσμος ήξερε την τωρινή θέση των πόλεων-βασιλείων δημιουργήθηκε όλη αυτή η παρανόηση.
Ο Ηρόδοτος όμως είχε και έναν επιπλέον λόγο. Οι πρόγονοί του, έστω και μακρινοί, ήταν με την μεριά των χαμένων του Τρωικού πολέμου. Οι Έλληνες, με ή χωρίς εισαγωγικά, τους είχαν νικήσει και προφανώς αυτό δεν τους το συγχώρεσε ποτέ ο Λύκιος Ηρόδοτος. Άλλωστε η μακρινή πατρίδα του που και ο ίδιος αγνοούσε τον τόπο της μάλλον έγινε υποτελής του Άργους που είχε εξαπλωθεί σε εκείνα τα μέρη και τους πίεζε. Το ίδιο άλλωστε έκαναν και άλλα γειτονικά ''ελληνικά'' φύλλα που έτρεξαν προς βοήθεια των Τρώων αν και κατοικούσαν αρκετά μακριά.
Αν κάνουμε μάλιστα μερικούς συνειρμούς θα δούμε ότι ακόμη και σήμερα βιώνουμε τα αποτελέσματα αυτού του πολέμου αν και έχουν περάσει τόσα χρόνια και οι μνήμες είναι φθαρμένες.
Στην ίδια περίπου περιοχή ήταν και η Αθήνα του Θησέα, που σήμερα είναι νησί, η Τροιζήνα και το μαντείο των Δελφών . Άλλωστε γι΄ αυτό και οι αφηγήσεις περιέχουν μόνο αυτά τα ονόματα και αγνοούν όλα τα άλλα.
Όσον αφορά την χρονολόγηση του Τρωικού πολέμου αυτή πηγαίνει πίσω 18000-19000 χρόνια και όχι βέβαια το 1125 πχ. Αυτήν την χρονολόγηση κάνουν οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές του όταν αναφέρονται στα αστρονομικά δεδομένα της εποχής τους.Φυσικά οι θέσεις των άστρων δεν επηρεάζονται από τα γήινα δεδομένα γι' αυτό και είναι αδιαμφισβήτητες.
Θα ήθελα εδώ να μου επιτρέψετε να κάνω μια μικρή αναφορά.
Αν από την απέναντι όχθη υπάρχει μια εναντίωση στην ανάδειξη του Ελληνισμού με το πραγματικό του πρόσωπο η ίδια υπάρχει και από εδώ μεριά μια και κάποιοι θεωρούν τον χώρο τσιφλίκι τους και βέβαια κερδίζουν αρκετά μονοπωλώντας τον.
Η όποια πρόοδος επέρχεται μόνο όταν εντάσσεται στα προκαθορισμένα ''κουτάκια'' τους και άρα είναι κατευθυνόμενη δηλαδή μη πρόοδος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: