Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Επιτέλους τέλος αλλά και Παγκοσμίως Πρώτη για νέες αποκαλύψεις

Φίλοι μου
Μετά από αμέτρητες διορθώσεις και αναγνωσεις τελείωσα θέλω να πιστεύω με το βιβλίο και είμαι έτοιμος να τυπώσω πια. Φυσικά ο κυκαιώνας αυτός λόγω άγνοιας θα είναι μεγάλος αλλά αξίζει τον κόπο να ταλαιπωρηθώ λιγάκι.
Βέβαια ως ανόητα ρομαντικός σήμερα έστειλα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο e-mail σε δυο καθηγητές της Προϊστορίας για να συνεργαστούν αν θέλουν μαζί μου με την προοπτική να γίνει το πιο γνωστό ίδρυμα στον κόσμο. Μάλλον είμαι πολύ ρομαντικός για να πιστεύω ότι θα μου απαντήσουν αλλά είπα να προσπαθήσω.
Σήμερα λοιπόν θα ήθελα να δώσω μερικές ειδήσεις, δυστυχώς χωρίς επεξηγήσεις, για να γιορτάσω την ημέρα.
Είδηση Πρώτη
Οι πρόγονοί μας, αναφέρομαι στην γενιά των Αργοναυτών και των Ηρώων του Τρωικού πολέμου,  στους γονείς και παπούδες τους, ήρθαν ως άποικοι στον πλανήτη μας πρίν από περίπου 20000 χρόνια. Αν αναρωτιέσται αν ήταν οι πρώτοι η απάντηση είναι όχι.Δεν γνωρίζω όμως αν ήταν οι τελευταίοι.
Ήρθαν μερικές χιλιάδες μόνο και εξαπλώθηκαν σε όλον τον πλανήτη. Μια επισήμανση όμως.Τους έφεραν κάποιοι άλλοι. Ναι σωστά καταλάβατε.Οι Θεοί.
Έτσι τα υψηλής τεχνολογίας αντικείμενα που διέθεταν ήταν ελάχιστα και μοιρασμένα σύμφωνα με την διάθεση των Θεών που για κάποιο διάστημα ήταν οι αληθινοί ηγέτες. Κάποια χρόνια μετά την άφιξη οι Θεοί έφυγαν, μάλλον, αφήνοντας πίσω τις "Μούσες". Κατά καιρούς βέβαια οι Μούσες και ίσως και άλλοι έρχονται, ως τις μέρες μας.
Είδηση Δεύτερη
Τα ελληνικά βασίλεια όπως είπα εξαπλώθηκαν σε όλον τον κόσμο.Το μεγαλύτερο αυτών το Άργος που είχε μέγεθος μεγαλύτερο από αυτό ακόμη το Ρωμαϊκό σε πλήρη ανάπτυξή του.
Δυο ακόμη βασίλεια:
Αυτό των Αιτωλών που βρισκόταν στην χερσόνησο της Κορέας.Δώρο στον αναγνώστη μου από εκεί. Καλή σου ημέρα φίλε συνέλληνα.
Το δεύτερο των Λοκρών στην περιοχή γύρω από τον ποταμό Potomac και το μαντείο των Δελφών στην Pennsylvania. Αυτό ως δώρο για τους φίλους στις ΗΠΑ που ζούνε σε πολύ ιστορικές για τον Ελληνισμό-Ανθρωπότητα περιοχές.
Καλό σας Βράδυ

6 σχόλια:

ria είπε...

και αφού τα έχεις αυτά εκθέσει τώρα, υποθέτω ότι και το βιβλίο θα εκδοθεί σύντομα. πότε;;;;;;;;;;

θέλω ιδιόχειρη αφιέρωση (εννοείται)!

Pausanias είπε...

είναι στις συνεννοήσεις για την εκτύπωση.
Όσο για την αφιέρωση εκτός του βιβλίου όταν θα κάνω την παρουσίαση θα είσαι το πρώτο που θα πω, αν δεν καταφέρεις να έρθεις και να κάτσεις μαζί μου.
Τόσο πολύ εκτιμώ την βοήθειά σου

ria είπε...

αν γίνει στην ελλάδα θα είμαι εκεί και θα έχω κανονίσει και κερκίδα δεν το συζητώ!

πότε θα έρθετε όλοι μαζί στην ελλάδα να σας γνωρίσω; είμαι σίγουρη ότι η γυναίκα σου πρέπει να είναι φοβερά αξιόλογος άνθρωπος. για να μεγαλουργήσει ένας άντρας, μια γυναίκα κρύβεται από πίσω!

καλημέρα από την ηλιόλουστη αθήνα!

Pausanias είπε...

Αγαπητή φίλη
Δυστυχώς δεν ξέρω τον χρόνο αλλά ελπίζω να γίνει σύντομα.
Πάντως ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και η γυναίκα μου επίσης.
Απλά επειδή εμείς οι απλοί άνθρωποι είμαστε πιο ρομαντικοί από τους άλλους έκανα μια τελευταία προσπάθεια να συνενοηθώ με την κυβέρνηση μήπως και βρεθεί κάποιος έξυπνος και κερδίσει κάτι αυτή η πολύπαθη χώρα.
Πάντως με πανεπιστήμιο που επικοινώνησα ο καθηγητής μου ευχήθηκε καλή τύχη.Ούτε να συγκινηθεί καθόλου.
Έχει ο καιρός όμως γυρίσματα.

Πλάτων Πισατίδης είπε...

Νόστιμον ήμαρ φίλε!
Επειδή ακριβώς ο καιρός έχει γυρίσματα!Πριν 2170 περίπου χρόνια κατακτήθηκε η Ελλάς...Τόσα χρόνια όμως είχε διάρκεια και το ζώδιο των...Ιχθύων!Απλή σύμπτωση;Μάλλον όχι!Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον...
Όπως λέει και το τραγούδι..."μπαίνουμε στον Υδροχόο...κι όλα τριγύρω αλλάζουν..."!!!!!!

Pausanias είπε...

Πως να διαφωνήσω μαζί σου φίλε μου.
Καλή σου μερα