Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Η χρονολόγηση με Άνθρακα 14 (C14)

Αγαπητοί αναγνώστες
Συνεχώς σε όλα μου τα άρθρα αναφέρομαι στην επίσημη χρονολόγηση και επισημαίνω ότι είναι λανθασμένη. Πολλές φορές έχω ξιφουλκήσει εναντίον όλων αυτών των δήθεν έγκυρων μεθόδων σε σημείο που να μοιάζω γραφικός απέναντι στους κατά καιρούς υποστηρικτές της νομιμότητας που ποτέ δεν τις αμφισβητούν. Άλλωστε επάνω στην σιγουριά τους αυτή χτίστηκε ένας ολόκληρος κόσμος.
Υπήρχαν φωνές ή καλύτερα δημοσιεύσεις για διπλά αποτελέσματα με μεγάλη χρονολογική διαφορά όπου προτιμήθηκε αυτό που τους έμοιαζε πιο λογικό. Δεν θα αναφερθώ αλλά είναι γνωστά παραδείγματα επιστημόνων που κυνηγήθηκαν γιατί θέλησαν να υπερασπιστούν την δουλειά τους.
Εγώ δεν είμαι ειδικός επιστήμονας αλλά μου αρέσει να ψάχνω και όποιος ψάχνει βρίσκει. Έτσι σήμερα δεν θα μιλήσω εγώ αλλά ένας φοιτητής του ΑΠΘ,τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών και μηχανικών ηλεκτρονικών υπολογιστών. Ο νεαρός αυτός κάνοντας στην πτυχιακή του εργασία ασχολήθηκε με το θέμα ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΧΡΟΝΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ C14 . Επιβλέπων καθηγητής ο κ. Κλουβάς Αλέξανδρος. Θέλω να επισημάνω ότι όταν ένας καθηγητής επιβλέπει έναν φοιτητή σε μια εργασία αυτό σημαίνει ότι την ελέγχει ενδελεχώς και συμφωνεί με τ' αποτελέσματα. 
Ο νεαρός λοιπόν αυτός κάνοντας μια ψύχραιμη ανάλυση, πάντα μέσα από παραδείγματα και βιβλιογραφία, ουσιαστικά εκπαραθυρώνει την μέθοδο γιατί για να αναπτυχθεί χρησιμοποιήθηκαν παραδοχές που δεν ισχύουν, παραλήφθηκαν δεδομένα που ισχύουν και γενικά το να βρει κανείς μια σωστή ημερομηνία με την μέθοδο αυτή είναι είναι τόσο εύκολο όσο και το να μαντέψει τα έξι νούμερα του LOTTO.Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε ολόκληρο το κείμενο που πραγματικά αξίζει να το διαβάσετε με προσοχή.

http://vivliothmmy2.ee.auth.gr/wp-content/uploads/participants-database/karakatsanis_polykarpos_c14.pdf

Καλή ανάγνωση


Δεν υπάρχουν σχόλια: