Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Το παλάτι του Οδυσσέα μέρος Α΄

Η φωτογραφία αυτή είναι η πρώτη που δημοσιεύω από το παλάτι του Οδυσσέα.
Δυστυχώς η επεξεργασία των στοιχείων δεν έχει τελειώσει και γι' αυτό και δεν έχω παρουσιάσει ακόμη το κείμενο με τα συγκεντρωτικά στοιχεία για το πως θα πρέπει να είναι η γύρω περιοχή από το παλάτι ώστε να είμαστε βέβαιοι για το τελικό αποτέλεσμα.
Για να είμαι ακριβής αυτή η φωτογραφία είναι από το σημείο που πίστευα ότι είναι το παλάτι και τα ευρήματα (άλλων) με δικαίωσαν. Άλλωστε εγώ αρχαιολόγος δεν είμαι αλλά αφήνω τα κείμενα να με οδηγήσουν και ΠΑΝΤΟΤΕ τα ευρήματα είναι με το μέρος των κειμένων.
Πάντως δεν μένω σε αυτό αλλά θα σας δώσω όλα τα στοιχεία ώστε κανείς να μην μπορεί ψευδώς να ισχυριστεί ότι θέλει.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

περιμενω το ονομα της τοποθεσιας!!

ria είπε...

επειδή ποτέ δε γράφεις κάτι αν δεν είναι εξακριβωμένο, περιμένω την τοποθεσία και περισσότερες πληροφορίες!

δε μου είπες τι έκανε το παιδί.

Pausanias είπε...

Αγαπητή φίλη
όπως σωστά παρατηρείς προσπαθώ να είμαι ακριβής.
Η φωτογραφία είναι όντως από το μέρος που είναι το παλάτι του Οδυσσέα.
Την παρουσίασα περισσότερο για σένα που ξέρω την αγάπη σου για τον Όμηρο.
Το κείμενο που θα παρουσιάσω θα είναι η συγκέντρωση των χαρακτηριστικών που έχει ο τόπος σύμφωνα με τον Όμηρο που πάντα ταυτίζονται 100% με την πραγματικότητα.
Δυστυχώς το όνομα του τόπου δεν θα το πω φίλε, άλλωστε ακόμη και αν το πω θα πρέπει να παραθέσω όλα τα στοιχεία και πάλι κάποιοι δεν θα πεισθούν, απλά την φώτο την έβαλα σαν δώρο όπως είπα και όχι για να αποδείξω κάτι.
Ο μικρός πέρασε λογιστική.